Medya ve Din, ülkemizde medya ile dinin
ilişkisine değişik yönlerden bakabilen ‘ilk derleme’.
Medya ve Din, dinin dijitalleşmesinden dinsel
nefret söylemine, dinin karikatüral temsilinden medyanın din bilgisine,
televizyonda dinin temsiline, reklam iletişimindeki dinsel kurguya, marka
iletişiminde dinsel sembollerin kullanımına dek açılıyor.
Oradan din ile moda, din ile sinema, din ile müzik ilişkisine geçiyor. Bir
yandan da dini oluşumların medya stratejilerine, mezhep farklılıklarının medya
yansımalarına değinmeyi ihmal etmiyor; dahası, din görevlilerinin sosyal medya
kullanımını ve Alevi yayıncılığını da konu ediniyor.
Medya ve Din'in yelpazesi altındaki başlıklar, medya ile din
ilişkisini hem Türkiye tezahürleriyle hem de küresel açılımlarla irdeliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder