5 Eylül 2012 Çarşamba

edebiyatın reklamı

edebiyatın reklamı ya da reklamın edebiyatı

Bilindiği üzere, reklamın ve reklamcının portföyüne sanat-edebiyat ve kültür ürünleri de eklemlendi. Konserler, sergiler, filmler, oyunlar derken kitap reklamlarıyla da sıkça karşılaşır olduk. Billbordlar, duraklar, panolar, dergiler, gazeteler gibi tüm reklam mecraları bu türden ürünlerin tanıtımlarıyla doluyor. Kitap reklamlarında bazen kitabın bazen yazarın öne çıkarıldığını, bazen de her ikisinin birden betimlendiğini gözlemliyoruz. Yalnızca kitap değil kuşkusuz reklamı yapılan; neredeyse tüm kültür, sanat ve edebiyat ortamlarına ilişkin reklam içerikli duyurumlar gün geçtikçe artıyor. 


(Hece, Sayı 101, 2005)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder