17 Mayıs 2012 Perşembe

reklamın gazeteleşmesi


Reklamın Gazete ve Dergisi

İlan ve reklamı yalnızca kendisi için çıkan gazete ve dergilerden izlerken, ilan ve reklam yayıncılığının bizde nasıl başladığı, matbuata nasıl geçtiği, orada nasıl geliştiği gibi sorulara kısmen yanıt üretmek, kısacası, ilan-reklam yayıncılığının serüvenine farklı bir pencereden bakabilmek bu çalışmanın amacını oluşturuyor. Bu amacı gerçekleştirme sürecinde Osmanlı İmparatorluğu’nun son döneminde değişik isimler altında çıkan, 3’ü ilan-reklam yoğunluklu olmak üzere toplam 7 ilan-reklam gazete ve dergisine ulaştık. Erişilen bilgi ve belgeleri ise salt betimsel bir döküm altında derledik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder